تفاوت کریستال اصل و فیک

کریستال چک

کریستال چک دارای بیش از ۲۴ درصد، اکسید سرب است. تمام تراش‌های ایجاد شده روی کریستال چک، کار دست است و هیچ ماشینی در این کار دخالت ندارد.- دو برند مهم و شناخته شده در این صنعت وجود دارند: بوهمیا و آلیش.اطلاعات مربوط به مدل و ساخت کریستال، ته ظرف حک شده است و بر چسبی وجود ندارد. کریستال‌های چک در ۸۰۰ درجه سانتیگراد حرارت می‌بینند و ساخته می‌شوند. تابش نور در کریستال‌های اصل دارای شکست بسیار است و کریستال در زیر نور بسیار درخشان‌تر خواهد بود. وزن کریستال‌های اصل، نسبت به حجم آنها بیشتر است و اگر دو ظرف هم شکل بلور و کریستال را دست بگیرید، کریستال بسیار سنگین‌تر خواهد بود.

خصوصیات کریستال چک طلاکوب

– طلای به کار رفته در این ظروف، معمولا از عیار بالا و با ارزش است.
– کریستال اصل، ساخت کشور چک است ولی در بازار انواع تقلبی بسیاری وجود دارد که حتی ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.
– اگر از این ظروف تهیه کردید و زمانی خواستید، آنها را بفروشید، حتما مشتری خواهند داشت. به واسطه طلای به کار رفته در این ظروف و همچنین ارزش آنها به عنوان هنر دست، همیشه این ظروف مشتری خواهند داشت پس جز معدود وسایل خانه است که حتی بعد از گذشت زمان، ارزش خود را حفظ می‌کنند.
– مانند تمام ظروف کریستال، اگر با خودکار ضربه‌ای به ظرف خالی بزنید، صدایی ظریف و زنگدار می‌شنوید و این زنگ ارتعاش و دنباله دارد، البته این هم خاصیتی است که اکسید سرب به کریستال می‌دهد.

– به دلیل وجود اکسید سرب در ظروف کریستال، چگالی وزنی آن تا حدی زیاد است، بنابراین اگر ضربه ببینند و یا زمین بخورند، تبدل به قطعه‌های ریزی می‌شوند و قابل ترمیم هم نیستند.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× ارتباط با پشتیبانی فروش